مجله اینترنتی کیهان ایران

ساخت وبلاگ

 

گل های آپارتمانی زیبا

 

گل های آپارتمانی زیبا یکی از الزامات زندگی در فضاهای بسته و محدود آپارتمان ها محسوب می گردد. ویژگی های زیباشناسی در گیاهان آپارتمانی را بر اساس صفاتی نظیر رنگ گیاه، ارتفاع گیاه، ساختار کلی گیاه، همچنین خانواده ای که به آن تعلق دارد، عطر انتشار یافته از گیاه و نوع برگ ها و ساقه ها ی آنها تعیین می نمایند. این امر وابسته به نگرش هر فرد در زمینه شناخت گل های زیبا متفاوت می باشد.

گل های آپارتمانی زیبا

خرید گل و گیاه ارزان در تهران

برای مثال بعضی از افراد گیاهانی نظیر کاکتوس ها و ساکولنت ها را زیبا می دانند در حالی که عده دیگر گیاهانی نظیر ارکیده، بنفشه آفریقایی و گیاه همیشه بهار را زیبا می دانند. پس همانطور که مطرح شد این امر وابسته به دیدگاه های افراد گوناگون می باشد و امری متغیر محسوب می شود.

خرید گل و گیاه آپارتمانی در تهران

شاید بتوان یکی از دلایل زیبا شناختن یک گیاه آپارتمانی را در تمایز و رنگ های خاص موجود در برگ ها، ساقه ها و حتی در بعضی از کاکتوس ها در تیغ های آنها یافت. وجود این امر برای اکثر مردم صفتی خاص تلقی می شود و حضور هر یک از آنها در ساختار گیاه به افزایش محبوبیت آن گیاه کمک خواهد نمود. از دیگر ویژگی های زیباشناسی گیاهان آپارتمانی می توان به حضور گل های زیبا در ساختار آنها اشاره نمود. از این میان می توان به برخی از کاکتوس ها، ارکیده ها، گیاه بنفشه آفریقایی و همچنین گیاه پرنده بهشتی اشاره نمود.

خرید گل و گیاه ارزان

حضور گل های آپارتمانی زیبا در منزل علاوه بر اینکه سبب ایجاد حس رضایت و لذت در افراد ساکن در منزل می شود به دفع آفات از آن محل نیز کمک می نمایند. حضور بعضی از این گل های زیبا در منزل سبب تصفیه هوا از وجود مواد مضر می گردد این امر به خاصیت گیاه پالایی آنها از طریق اندام هوایی گیاه ربط پیدا می کند. این امر به طور تخصصی در برخی از دانشگاه ها و مراکز حساس علمی نظیر ناسا مورد پژوهش قرار گرفته و اثبات شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

مجله اینترنتی کیهان ایران...
ما را در سایت مجله اینترنتی کیهان ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Kazem keyhaneiran بازدید : 192 تاريخ : جمعه 5 فروردين 1401 ساعت: 3:28